Trup – poloskořepinová konstrukce, všechny nosné části jsou vyrobeny z duralu.
Lichoběžníkové křídlo – vybaveno jednoduchými sklápěcími vztlakovými klapkami a také karbonovými winglety.
Svislé a vodorovné ocasní plochy typu „T“ (SOP, VOP) – se skládají ze směrovky, horizontálního stabilizátoru, výškovky s elektricky ovládanou vyvažovací ploškou.
Pevný podvozek s řízeným příďovým kolem – odpružená noha příďového podvozku a sklolaminátová konstrukce noh hlavního podvozku.
Zdvojené řízení – křidélka, výškovka a směrovka se ovládají z obou sedadel.
Motor – typ Rotax – 912 UL (80 HP).
Palivový systém – složen ze dvou integrálních nádrží umístěných v křídlech o celkovém objemu 90 l. Vratná větev je vedena zpět do nádrže v pravém křídle.
Pohodlná a prostorná kabina – dvě vedle sebe umístěná sedadla, zavazadlový prostor umístěný za sedadly unese zavazadla o maximální hmotnosti 20 kg.
Svislé a vodorovné ocasní plochy typu „T“ (SOP, VOP) – se skládají ze směrovky, horizontálního stabilizátoru, výškovky s elektricky ovládanou vyvažovací ploškou.
Pevný podvozek s řízeným příďovým kolem – odpružená noha příďového podvozku a sklolaminátová konstrukce noh hlavního podvozku.
Zdvojené řízení – křidélka, výškovka a směrovka se ovládají z obou sedadel.
Motor – typ Rotax – 912 UL (80 HP).
Palivový systém – složen ze dvou integrálních nádrží umístěných v křídlech o celkovém objemu 100 l.
Pohodlná a prostorná kabina – dvě vedle sebe umístěná sedadla, zavazadlový prostor umístěný za sedadly unese zavazadla o maximální hmotnosti 20 kg.