Klub létání Zábřeh

Čím létáme

DV-1 SKYLARK

DV-1 SKYLARK

ultralehký dvoumístný dolnoplošník

  1. Trup – poloskořepinová konstrukce, všechny nosné části jsou vyrobeny z duralu.
  2. Lichoběžníkové křídlo – vybaveno jednoduchými sklápěcími vztlakovými klapkami a také karbonovými winglety.
  3. Svislé a vodorovné ocasní plochy typu „T“ (SOP, VOP) – se skládají ze směrovky, horizontálního stabilizátoru, výškovky s elektricky ovládanou vyvažovací ploškou.
  4. Pevný podvozek s řízeným příďovým kolem – odpružená noha příďového podvozku a sklolaminátová konstrukce noh hlavního podvozku.
  5. Zdvojené řízení – křidélka, výškovka a směrovka se ovládají z obou sedadel.
  6. Motor – typ Rotax – 912 UL (80 HP).
  7. Palivový systém – složen ze dvou integrálních nádrží umístěných v křídlech o celkovém objemu 90 l. Vratná větev je vedena zpět do nádrže v pravém křídle.
  8. Pohodlná a prostorná kabina – dvě vedle sebe umístěná sedadla, zavazadlový prostor umístěný za sedadly unese zavazadla o maximální hmotnosti 20 kg.
  9. Parametry:
    • Prázdná hmotnost – 287 kg
    • Maximální vzletová hmotnost – 450 kg
    • Užitečné zatížení -163 kg
    • Maximální množství paliva – 90 l
    • Maximální hmotnost zavazadel – 20 kg
    • Maximální provozní násobky  – (+4, -2)
    • Provozní rychlosti:
      • Pádová rychlost s klapkami – 64 km/h
      • Maximální cestovní rychlost – 210 km/h
    • Dolet (30 min. rezerva) – 1000 km
    • Výdrž – 5 h
    • Průměrná spotřeba paliva – 15 l/h
    • Rozpětí křídla – 8,14 m
    • Délka letounu – 6,62 m
    • Výška letounu – 2,28 m
GP-7 SKYLEADER

GP-7 SKYLEADER

ultralehký dvoumístný hornoplošník

  1. Trup – skořepinová karbonová konstrukce.
  2. Obdélníkové křídlo – vybaveno jednoduchými sklápěcími vztlakovými klapkami.
  3. Svislé a vodorovné ocasní plochy typu „T“ (SOP, VOP) – se skládají ze směrovky, horizontálního stabilizátoru, výškovky s elektricky ovládanou vyvažovací ploškou.
  4. Pevný podvozek s řízeným příďovým kolem – odpružená noha příďového podvozku a sklolaminátová konstrukce noh hlavního podvozku.
  5. Zdvojené řízení – křidélka, výškovka a směrovka se ovládají z obou sedadel.
  6. Motor – typ Rotax – 912 UL (80 HP).
  7. Palivový systém – složen ze dvou integrálních nádrží umístěných v křídlech o celkovém objemu 100 l.
  8. Pohodlná a prostorná kabina – dvě vedle sebe umístěná sedadla, zavazadlový prostor umístěný za sedadly unese zavazadla o maximální hmotnosti 20 kg.
  9. Parametry:
    • Prázdná hmotnost – 297,5 kg
    • Maximální vzletová hmotnost – 472,5 kg
    • Užitečné zatížení -175 kg
    • Maximální množství paliva – 100 l
    • Maximální hmotnost zavazadel – 20 kg
    • Maximální provozní násobky  – (+4, -2)
    • Provozní rychlosti:
      • Pádová rychlost s klapkami – 50 km/h
      • Maximální cestovní rychlost – 210 km/h
    • Dolet (30 min. rezerva) – 1200 km
    • Výdrž – 7 h
    • Průměrná spotřeba paliva – 14 l/h
    • Rozpětí křídla – 10,2 m
    • Délka letounu – 6,25 m
    • Výška letounu – 2,1 m